- ons 11 nov 2015, 12:39
Ni som fått er bil de sista veckorna, har ni fått VIN nummer på min volvobil innan leveransen?
Moderator: Moderatorer
prahna skrev:Ni som fått er bil de sista veckorna, har ni fått VIN nummer på min volvobil innan leveransen?Nu stod min bil på westport en månad men vin-numret syntes inte när den leverades från volvo till westport.
prahna skrev:Ni som fått er bil de sista veckorna, har ni fått VIN nummer på min volvobil innan leveransen?Jag fick VIN-nummer ca två veckor innan leveransdagen. Fick regnumret av säljaren samma dag, men det visas fortfarande inte på minvolvo. Ska förhoppningsvis hämta bilen på fredag, men har nu fått indikationer på leveransproblem med elmotorvärmaren.
Perra83 skrev:495k för din D5 TE va inte så farligt ändå. Försvinner supermiljöbilspremien helt vid årsskiftet?Bilen har funnits på "Min Volvo" sen nån vecka efter beställning.. men jag har inte fått nått VIN-nummer eller så än. (Vad ska man egentligen med VIN-numret till innan? Reg-numret förstår jag är roligt att veta.. men VIN-nummret?? Varför?) Först var den röd på sidan, men nån vecka efter att jag bytt färg ändrades det där också, så nån slags koppling finns det. :D
Volvo borde ha gjort mer reklam för hybriderna och på något vis meddela om premien. En del kanske bara ser priser på Blocket och på "Bygg din Volvo" och inte vet vilka priser det blir efter handlarens rabatt och sedan superpremien på det.
Har du fått upp din bil på Min Volvo än?
Perra83 skrev:Kul!!Den reggas den dagen den byggs men tas i trafik i samband med att man får den levererad.
Bilen reggas typ den veckan eller den dag du hämtar bilen.