- tis 27 okt 2015, 20:43
XC90 har anpassat ljus , fungerar riktigt bra faktiskt. Råkade inte ut för någon som blinkade under provkörningen
Moderator: Moderatorer
apersson850 skrev:Det är väl V60 eller nåt som har anpassad ljusbild, eller?Farsan har på sin V60.
Verdi skrev:Går det inte? Måste väl gå att kopplar ur automatläget och välja belysning själv? Kan man inte blända manuellt heller?Jo du kan ju koppla ur automatläget, har inte satt in mig i hur man gör det om man måste göra det via meny eller det går med knapp.
mattish skrev:Funkar som vanligt bländar det av helt som på V70 så dödar det ljuset förmodligen har du redan lyckats blända framförvarande med dina feta extraljus... Kör bara manuellt tycker automation e jobbigVerdi skrev:Går det inte? Måste väl gå att kopplar ur automatläget och välja belysning själv? Kan man inte blända manuellt heller?Jo du kan ju koppla ur automatläget, har inte satt in mig i hur man gör det om man måste göra det via meny eller det går med knapp.
Avbländning kan du göra, men det finns ingen risk för att du vill göra det innan automatiken slår ifrån.
Hur funkar sånt helljus om man skulle koppla in en extraljusramp?
Som nyligen inhoppad i en 4a kan jag flika in med […]
hej jag har en volvo V70N från 2002 som har […]