Moderator: Moderatorer

Tette skrev:Igår kletade jag dit jagrullar logon..

Bild

Idag har jag kollat blocket efter en potentiell vinterpulka, typ 740/5 eller nån variant av 850/5. Tycker dock att folk i allmänhet ska ha mycket pengar för en gammal 40000+ mil volvo från 88-95.
Vart får man tag på "Jag rullar" loggan? Det vill jag med ha på min V70! Pris på den?

Mvh Ronnie
Putsat rutor, dammsugit, dammtorkat, smort lädret.
I Fredags vad V70in på service och när jag hämtade den så låg denna i passagerar sätet med låsbulten i.
Bild
inte mycket men trevligt.
Heldag med bilen för omväxlings skull. Interiör städ, rengöring och puts, ut med mattorna och in med nyputsade gummimattor, rengöring i skrymslen och vrår kring dörrarna, fälgtvätt av alla åtta hjul, tvätt av Volvon och morsans gamla SAAB, puts på plastskärmarna, sen hjulbyte på parkeringsplats. Bilder kommer i min garagetråd sen... nu ska jag handla mat och kolla lufttrycket :)
:D :D :D :D
xerent skrev:Heldag med bilen för omväxlings skull. Interiör städ, rengöring och puts, ut med mattorna och in med nyputsade gummimattor, rengöring i skrymslen och vrår kring dörrarna, fälgtvätt av alla åtta hjul, tvätt av Volvon och morsans gamla SAAB, puts på plastskärmarna, sen hjulbyte på parkeringsplats. Bilder kommer i min garagetråd sen... nu ska jag handla mat och kolla lufttrycket :)
Jäklar, antar att din kropp var väl uppvärmt inför däcktryckskontrollen iaf :wink:
  • 1
  • 436
  • 437
  • 438
  • 439
  • 440
  • 1912
nackdelar med Running Boards

läste nyligen att dom inte håller m&ari[…]

Ja, det är intressant att titta på hur […]

Motorn tappar kraft och dör.

Motorlampan funkar den har tänds några […]