- sön 04 okt 2015, 21:29
Jag var nära att köpa en Audi förra gången jag skulle byta bil, men man fick mycket mer (utrustning) för pengarna om man valde en Volvo, så det blev ytterligare en Volvo.
Dessvärre en diesel, men jag tyckte att diesel passade bättre i en SUV än i en "premiumkombi". Min ena svåger har en BMW 3-serie som låter som en trasig traktor... :mrgreen:
Variosboy skrev:I slutänden är det alltid konsumentens eget fel om en vara är dålig..
Eftersom de allra flesta har priset som en av de absolut viktigaste parametrarna när de köper något....
Variosboy skrev:Finns väl för sjutton ingen idag som tror att kvaliteten i en Audi skulle vara högre än i en VW eller en Skoda?Eftersom en Audi är dyrare än en Skoda "måste" den ju ha högre kvalitet!

Jag var nära att köpa en Audi förra gången jag skulle byta bil, men man fick mycket mer (utrustning) för pengarna om man valde en Volvo, så det blev ytterligare en Volvo.
Dessvärre en diesel, men jag tyckte att diesel passade bättre i en SUV än i en "premiumkombi". Min ena svåger har en BMW 3-serie som låter som en trasig traktor... :mrgreen:
PV 544 S 1963
TESLA Model 3 LR 2021
TESLA Model 3 LR 2021