Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Haft minusgrader här i Gävle 4-5 nätter i rad... Och det ska ha varit frostnätter i Stockholm också... Kollegor där har fått skrapa rutor på mornarna...
Användarvisningsbild
av Perra83
+0,5°C har vi haft som kallast.
Ja är fortfarande lite nere att ja inte fick köpa en V60 T6 AWD R-Design -14 igår.

Tvätt av vinterfälgarna kanske kan va nått idag när det är grått ute.
av V60D5AWDPolestar
Fick inte köpa? Varför?
Användarvisningsbild
av C.W.
nån annan hann fore
:evil:
Användarvisningsbild
av grillchips
Joel: Ja det har varit bra kalla mornar denna vecka även så "sent" som vid 08-rycket har frosten legat tungt på gräsmattorna (och bilrutorna) när jag lämnat ungen på dagis.
Måtte det bli en rejäl vinter i år, dubbdäcken fick slita rejält förra säsongen och... ja, ska det va snö så kan vi väl lika gärna ha mycket utav det så man slipper blasket. Eller så har vi +25 året om, bara för vädergudarna att välja.
Användarvisningsbild
av Perra83
C.W. skrev:nån annan hann fore
Ja faktiskt! En annan säljare än den som jag pratade med på samma firma sålde den. Det kommer fler.

Var hos sambons mormor och morfar idag. Han kör med dubbfritt året om. Stannar hemma och väglaget är för dåligt. Imorgon åker ja ner och pratar med bästa däckfirman i stan och ser va en omgång 16" Hakka 8 och fälgar kostar. Klart att gubben ska kunna åka bil när han vill.
Användarvisningsbild
av Allinug
Blixthalka i länet tydligen. Dags att göra i ordning dubbdäcken!
Användarvisningsbild
av xerent
Perra83 skrev:
C.W. skrev:nån annan hann fore
Ja faktiskt! En annan säljare än den som jag pratade med på samma firma sålde den. Det kommer fler.

Var hos sambons mormor och morfar idag. Han kör med dubbfritt året om. Stannar hemma och väglaget är för dåligt. Imorgon åker ja ner och pratar med bästa däckfirman i stan och ser va en omgång 16" Hakka 8 och fälgar kostar. Klart att gubben ska kunna åka bil när han vill.
Säg åt han att stanna hemma när det är soliga sommardagar då också, för dubbfria vinterdäck på sommaren är som att köra sommardäck på vintern.
Användarvisningsbild
av Allinug
Ingen snö ännu...
av llesrof
Nu är vinterhjulen på så nu kan skiten komma. Helt nya Hakka R2 så lets bring on the snöstorm!
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 190
Tips få ut ABS givaren fram

Jag fick ut den. Drog ner en längre gröv[…]

Det hjälpte inte att byta bränslefilter,[…]

Lufta koppling som inte går

Okej 👍, jag läser nu efterhand vad jag skrev […]