- lör 10 okt 2015, 15:10
Den adaptiva farthållaren är riktigt bra, över förväntan faktiskt. Däremot fungerade väl det automatiska helljuset sådär, det bländade av flera gånger för att det blänkte i skyltar. Rattvärmen var en annan positiv upplevelse, den kommer jag använda flitigt känns det som!
Den skarpsynte ser att det sitter andra fälgar på bilen, fortfarande Valder 17" men varianten i mgrå/diamond cut. De silverlackade orginalfälgarna ska bli vinterhjul.
xc70.jpg (158.82 KiB) Visad 290 gånger
Nimrod23 skrev:Det får bli en halvtaskig garagebild då jag håller på att lägga lackskydd. Körde ca 10 mil i går kväll efter att ha hämtat ut den och jag är hittills mycket nöjd. Har inte sett eller hittat nåt direkt negativt. Bilen känns mer tight och följsam än min gamla xc70, det händer en del på 5 år!ahlis1 skrev:Imorgon ska nya bilen hämtas, nästan 3 veckor tidigare än planerat! Kunde inte låta bli att tjuvkika lite idag 8)Är du nöjd med bilen? Du får gärna lägga ut lite fler bilder på den om du har möjlighet till det. :D
Den adaptiva farthållaren är riktigt bra, över förväntan faktiskt. Däremot fungerade väl det automatiska helljuset sådär, det bländade av flera gånger för att det blänkte i skyltar. Rattvärmen var en annan positiv upplevelse, den kommer jag använda flitigt känns det som!
Den skarpsynte ser att det sitter andra fälgar på bilen, fortfarande Valder 17" men varianten i mgrå/diamond cut. De silverlackade orginalfälgarna ska bli vinterhjul.