prahna skrev:Stoffe87, när beställde du?22 juli.. Så det var väl då Torslanda hade stängt.
Moderator: Moderatorer
prahna skrev:Stoffe87, när beställde du?22 juli.. Så det var väl då Torslanda hade stängt.
prahna skrev:Jag blir galen. Nu har min fru sett bilen igen och börjar tveka på färgen....igen...Haha, känner igen detta.... har bytt interiör färgen 3 ggr redan :D
Jag vill inte ringa säljaren en tredje gång för att byta på nytt...har redan bytt vit->Seashell -> twilight bronze... Finns inga färger kvar nu ju...svart går bort och silver är enl mig en allt för vanlig färg..finns typ bara inscription white och blå kvar...den blå är gubbeblå och den vita e snygg men dyrare och kanske inte värd pengen enl mig. Inscription black e snygg men dock svart...
Får åka o kolla hos Volvo idag så hon får se själv....vill inte tappa min leveransplats för att hon vill byta färg igen....har en vecka på mig att välja om innan allt låses...
prahna skrev:Jag blir galen. Nu har min fru sett bilen igen och börjar tveka på färgen....igen...Hehe jag ringde säljaren 4 gånger och besökte dom 1 gång..
Jag vill inte ringa säljaren en tredje gång för att byta på nytt...har redan bytt vit->Seashell -> twilight bronze... Finns inga färger kvar nu ju...svart går bort och silver är enl mig en allt för vanlig färg..finns typ bara inscription white och blå kvar...den blå är gubbeblå och den vita e snygg men dyrare och kanske inte värd pengen enl mig. Inscription black e snygg men dock svart...
Får åka o kolla hos Volvo idag så hon får se själv....vill inte tappa min leveransplats för att hon vill byta färg igen....har en vecka på mig att välja om innan allt låses...
prahna skrev:Grrrrrr.....har nu varit på Volvobil och nu säger hon att Twilight Bronze e gubbig, nu vill hon ha den vita igen....SUMMUM skinn ska hon ha med gärna den ljusgrå och jag får då ringa en fjärde gång till säljaren....Electric silver då? Enligt mig absolut snyggaste färgen. Och ha mörk interiör som du nämner, tjänar du på med all skit ungarna släpar in med jordiga skor och smutsiga kläder.
Dock tvekar jag på ljus läder med en 3.5åring och en bebis på gång i april....
Stylingkitet ryker det med när summum kommer på. Frugan gillar kjolarna men inte bakspoilern.