Moderator: Moderatorer

Micce: Kanske bara är jag, men tycker det ser så sniket ut utan dimlysena. Så kör hårt, fortsätt utrusta bilen! :D
Kamrem-drivrem-vattenpump-brytrulle-spännrulle-motorolja-oljefilter (6000kr, lite billigare om jag köpt egen olja). 2 nya framdäck, ABS-krans VF bytt. Belägg,skivor och handbromsbackar bak är nytt. DIM'en har kommit hem från OBDTuning i karlstad precis. Ny brytare på handbromsspaken. Ny kondensor och shimsad kompressor :twisted: :roll:
Lämnade bilen på en auktoriserad Volvo-verkstad (9 mil hemifrån) i eftermiddag på väg hem från jobb. Imorgon ska den in på service, får se vad domen blir... :roll:
Lånebilen blev en Ford C-max (D)
Din sötnos Jim!

Ps.brainy är också söt men gillar inte svordomar Ds.

:D
grillchips skrev:Micce: Kanske bara är jag, men tycker det ser så sniket ut utan dimlysena. Så kör hårt, fortsätt utrusta bilen! :D
Ja det är sniket :) Det är ju en kinetic i botten men nu vet i tusan vad det är längre, kinetic ultra plus lull lull kanske :mrgreen:
Har tid för service nästa vecka så får maila min pst att lägga in en 30664434, eft.m dimljus :)
Haha tack Brainy, lovar bättring. ;)

Micce: Det blir vad man gör det till! Skämt åsido, jag har inte en endaste gång använt mitt 12V i skuffen till exempel, men det är kul att ha. R-designprylar? Kul att ha, osv. :)
grillchips skrev:Haha tack Brainy, lovar bättring. ;)

Micce: Det blir vad man gör det till! Skämt åsido, jag har inte en endaste gång använt mitt 12V i skuffen till exempel, men det är kul att ha. R-designprylar? Kul att ha, osv. :)

Lugnt, var på skämthumör och tänkte att du kunde ta det :) :)
  • 1
  • 420
  • 421
  • 422
  • 423
  • 424
  • 1912

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]