- tor 19 apr 2007, 23:35
Volvobrandt i Vänersborg e fina med, där gick jag o tjejen runt i 30 minuter o tittade utan o bli tillfrågade. Såg inte ens till en försäljare.. Klockan var fyra så det var ju inte lunch direkt. Så jag köpte veckan efter min volvo privat... Sen gjorde jag servicen på min nya bil på samma firma o den var inte korrekt utfört med saker de kryssat för men inte gjort. VARFÖR går jag tebaks dit?? ha ha. No more dock!
Har tidigare kollat på andra bilmärken och FORD var det sämsta skitställe jag varit på, där fick jag attityd från en försäljare för att den bil de hade på annons på nätet stod i FALUN och hade hamnat på deras sida av misstag. Försäljaren sa till mig, utan ironi i rösten eller ett leende i ansiktet "du grabben, den står i Falun, så lycka till med att provköra den". Jag är 190 och väger 150 kg, tittade ner på honom och frågade om hans föräldrar fick några barn som överlevde... Vilken idiot.
Dave
Har tidigare kollat på andra bilmärken och FORD var det sämsta skitställe jag varit på, där fick jag attityd från en försäljare för att den bil de hade på annons på nätet stod i FALUN och hade hamnat på deras sida av misstag. Försäljaren sa till mig, utan ironi i rösten eller ett leende i ansiktet "du grabben, den står i Falun, så lycka till med att provköra den". Jag är 190 och väger 150 kg, tittade ner på honom och frågade om hans föräldrar fick några barn som överlevde... Vilken idiot.
Dave
Volvo V70 -02, 170hk Automatväxlad skönhet som håller mig o min lilla familj säker!