Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
V60n har fått stänkskydd! :D Väldigt enkelt att montera... 3 skruvar.
Och sommardäcken har också åkt på där..
Bild
Användarvisningsbild
av Kite
Joel blev det både fram och bak? Upplevde monteringen av de bakre lite småmeckigt pga att det var svårt att passa in hålen rätt (som flyttade sig när man försökte hålla skärmarna på plats)
Användarvisningsbild
av joel80
Fram satt det redan..

Jag hade lite meck med nedersta skruven där man fick pressa upp skyddet rejält för att få in skruven rätt.. Hade nog inte varit så bökigt om jag gjort det med däcken av.. nu var det lite trångt. :)
xerent skrev:Vilket fabrikat testar du?
Jag provar för första gången Arcticlean interior clean och leather care. Mycket nöjd.
Ska gå loss på XC60:ns ljusa klädsel senare idag och hoppas att produkten knäcker jeansfläckar också...
AllramEest skrev:
Jag provar för första gången Arcticlean interior clean och leather care. Mycket nöjd.
Ska gå loss på XC60:ns ljusa klädsel senare idag och hoppas att produkten knäcker jeansfläckar också...
Hör gärna mer om det, har Autoglyms variant ligger här som jag inte har testat ännu, men det skadar ju inte med information om fler märken. Blir ju tyvärr rätt fula märken efter jeans på ljus klädsel :/
Steffe3 skrev:har Autoglyms variant ligger här som jag inte har testat ännu
Tycker att Autoglym fungerar bra, men min klädsel hinner aldrig bli riktigt skitig då jag är en så kallad putsbög vad gäller bilen så vet inte om den tar på riktigt skitig klädsel & jeansfläckar osv. Har själv mörk inredning.
BildBild Bild

Idag har man tvättat XC60 & sedan min S80:)
Användarvisningsbild
av P210
Gett den en ordentlig tvätt och en mild polering! Höstens lager av Ultima Paint Guard Plus hade fortfarande verkan, lacken var inte det minsta sträv i ytan ens under listerna och bara ett fåtal asfaltsprickar.
Då jag var nöjd med medlet tänkte jag gå lite djupare i år, så en flaska Ultima Paint Prep Plus+ hade inhandlats, enligt etiketen; "En mild polish som tar bort fina repor, ger fantastisk glans och återställer lacken. Polishen efterlämnar en fästgrund för Ultima Paint Guard Plus vilket ger optimal hållbarhet när dessa två medel kombineras!
Lätt att lägga på och visst blev det blankt :D
Steffe3 skrev:
AllramEest skrev:
Hör gärna mer om det, har Autoglyms variant ligger här som jag inte har testat ännu, men det skadar ju inte med information om fler märken. Blir ju tyvärr rätt fula märken efter jeans på ljus klädsel :/
Nu är det färdigputsat för idag. Jeansfläckar mm är ett minne blott! Grymt nöjd, men jag trodde inte klädseln var så skitig som den faktiskt var!
bild-13.JPG
bild-13.JPG (397.37 KiB) Visad 969 gånger
  • 1
  • 335
  • 336
  • 337
  • 338
  • 339
  • 1912

Hej igen! Har du varit under bilen och inspekterat[…]

Hej, jag använder en autel någon bä[…]

Larmsystem