Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Frrla
Införskaffat chromeringar och centrumbrickorna till plåtfälgarna och putsat dem.
Bytt fjädrar fram och beställt nya förstärkta(husvagnsfjädrar) bak. Nya bakdämpare skall grannen leta rätt på åt mig som skall bytas i helgen.

Svetsat dit ny plåt i golvet, lite på ena tröskeln och i ett hjulhus bak. Målat svart hammarlack på trösklarna/golvet efter arbetet.

Blir nog fint å ratta med i skogen på älgjakten när man får höjd på den :D
joel80 skrev:1 mil på trafikerad väg? Med en bil som stått 5 år..
hoppas ni tog det försiktigt.. gissar att den inte är besiktigad.. och att bromsarna kan vara i lite halvdant skick.. :)
Nja, var ju inte direkt så att vi drog ut i 110 på motorvägen, utan snarare en lugnt trafikerad grusväg.
Bromsarna tog dock bättre och bättre, så resan gick fint.
Användarvisningsbild
av Frrla
Karlie skrev:
joel80 skrev:1 mil på trafikerad väg? Med en bil som stått 5 år..
hoppas ni tog det försiktigt.. gissar att den inte är besiktigad.. och att bromsarna kan vara i lite halvdant skick.. :)
Nja, var ju inte direkt så att vi drog ut i 110 på motorvägen, utan snarare en lugnt trafikerad grusväg.
Bromsarna tog dock bättre och bättre, så resan gick fint.
Ja va ute mä min C5:a igår å sota ur den lite efter grusvägarna när den stått avställd 3 månader. De får man göra ;)
Användarvisningsbild
av SvenB
Åh, så långt. Jag lyckades "bara" komma upp i 3 mil till centralorten och tillbaka för att inhandla mat och fylla på bränsle. Men i morgon blir det hela 6 mil.
Har bytt drivaxeldamask och packbox på växelådan där drivaxelen går in :)

Med vänlig hälsning/Roger :)
Användarvisningsbild
av Ravi
Såg ett erbjudande på 18 tum R fälgar i morse ! Puttade tjejen ur sängen och begav mig mot däckonomen i Malmö ! Men ack de hade sålt slut på däcken till fälgarna och hade inga andra hemma :( så vi bokade tid på tis :)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 1912
Styrströms kortslutning

Ja men jäklar vilka lampor! :-o

Min ligger still mitt emellan som den ska vid va[…]

Stort tack igen för den här genomgå[…]

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte […]