först vill jag säga att p210s ide inte verkar dålig skulle man testat.
så här gjorde jag förr för att raggar staketet skulle sitta fast riktigt
tog och gjorde rent rutan och raggar staketet med t röd
tog sedan lämpligt genomskinligt Silicon som tål avfettning
lade lagom mycket Silicon på kanten på staketet får inte komma utanför
när man trycker dit det lät torka inomhus en två dagar då satt det fast även i farter långt över 110.
nackdelar ska du ha bort det går det ofta sönder och siliconet syns från in sidan på rutan.
vart även lite jobb att skrapa dän siliconet. jag vet att det är svårt å få tag i ett bra raggar staket idag men så var det ju inte förr direkt.
jag gjorde så här efter att ett staket lossnat med original fästena i 90 ute på e18 och träffa fronten på en ny 740 bakom

.
vidare kan du komplettera med två fyrkantiga bromsljus på insidan de som satt på varsin pinne på var sida i rutan då är du tillbaka på åtti talet
de är rätt svåra att hitta med nuförtiden.
nu vart jag visst nostalgisk igen.
Det är lika bra o lägga ner hela skiten.