- lör 22 dec 2018, 19:59
Kan även lägga till att jag varken byter olja mellan servicear eller är speciellt lättfotad bakom ratten, så är det någon bil som borde ge upp är det min...
x74 skrev: ↑lör 22 dec 2018, 19:11 Har du möjlighet att spela in motorljudet från din bil? och posta här? skulle vara mycket intressant, då du säger att din är befriad från missljud trots att den passerat milen för missljud, jag ställer mig frågan vad är det som skiljer sig åt mellan motorerna då? För som jag sagt tidigare en undermålig konstruktion, och alla är monterade med den skulle ju alla drabbas med missljud, och har inte din det undrar man ju varför volvo inte monterar dessa axlar i bilarna om de har en annan konstruktion som håller.Det kan jag absolut göra, så får vi se om någon annan hör något ljud som jag inte hör/tänker på. Man blir ju ibland "hemmablind" även på bilar.![]()
Kan även lägga till att jag varken byter olja mellan servicear eller är speciellt lättfotad bakom ratten, så är det någon bil som borde ge upp är det min...
Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...