Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

epostaren skrev: På min dator är bilderna halverade på bredden.

För övrigt är det skönt med en bil med den här färgen - man ser verkligen skillnad på denna och min gamla svarta bil (som alltid såg smutsig ut).
Grattis till bilen och kul att du är nöjd :D
Vad är det för färg? silver?
Guligan skrev:Smart att du slängt på stänkskydd både fram och bak, det gör mycket för att hålla bilen ren i snö och slask. 8)
Ja, absolut ett måste. Man slipper verkligen många bekymmer med stänkskydd på - stensprut o smuts har mindre chans...
lobbysleeper skrev:
epostaren skrev: På min dator är bilderna halverade på bredden.

För övrigt är det skönt med en bil med den här färgen - man ser verkligen skillnad på denna och min gamla svarta bil (som alltid såg smutsig ut).
Grattis till bilen och kul att du är nöjd :D
Vad är det för färg? silver?
Hej o tack för grattis! Är verkligen nöjd, och då speciellt med den fantastiska motorn,
som jag aldrig har varit i närheten av i någon av mina andra 12 bilar genom åren.

Färgen heter Seashell beige Met 484.
När vi beställde bilen, så var vi ute på parkeringen och tittade på ett antal färger och valet var lätt när vi såg flera olika smutsiga V70. Svart hade vi på den gamla bilen - snyggt men tyvärr smutsigt på en gång efter tvätt, så den färgen gick bort. Det stod en V70 med precis samma färg som vår nya V70 och den var ganska så smutsig (när man tittade nära) men det syntes inte så mycket på längre håll, så valet var ganska lätt och färgen är verkligen snygg, tycker vi - smaksak... Den skiftar lite i färgen från ljusbrons till ljusguld.

.

Ska du bara ha den i ett par år ta vilken Go[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Varför inte en XPENG G6 Performance? Extra a[…]

Köpråd V60 Recarge

Jag köpte mig en V60 2021 för ca 2 m&ari[…]

Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Låter förträffligt […]