- ons 22 okt 2014, 12:54
Kopplat in AUX. HU850 har orginal AUX ingång från 07. Eftersom min HU850 kommer från en 07 så fixade denna idag.

Moderator: Moderatorer
Soe69 skrev:HejHej!
Jag använder adapter som Johnny har tillverkat till mig så att HU850 ska passa i min 01.
Så ser adapter
Du kan kontakta Johnny/johnnype för mer information om detta och vad skulle kosta. Ska du modifiera till HU850 så måste du modifiera ECC också.
Mvh
Esad
Fristads skrev:Det är inte samma CAN NÄT styrning på 01/07 därför måste man ha adapter som omvandlar hastighet till 01. ECC HAR Johnny programmerat till mig från en 04 och flyttat kontakterna till DSTC,SPEGLAR OCH ETC. Det är inte samma kretskort på 01 och 07 samt storlek. Ingen bilig modifikation.Soe69 skrev:HejHej!
Jag använder adapter som Johnny har tillverkat till mig så att HU850 ska passa i min 01.
Så ser adapter
Du kan kontakta Johnny/johnnype för mer information om detta och vad skulle kosta. Ska du modifiera till HU850 så måste du modifiera ECC också.
Mvh
Esad
Okej vad är adaptern till för egentligen, är inte kontakterna likadana?
All right heter han så här på forumet eller? Angående ECC:n så var det väl bara att switcha kretskortet från gamla till nya va?
Stort tack Mvh!
Soe69 skrev:Hej!Fristads skrev:Det är inte samma CAN NÄT styrning på 01/07 därför måste man ha adapter som omvandlar hastighet till 01. ECC HAR Johnny programmerat till mig från en 04 och flyttat kontakterna till DSTC,SPEGLAR OCH ETC. Det är inte samma kretskort på 01 och 07 samt storlek. Ingen bilig modifikation.Soe69 skrev:HejHej!
Så ser adapter
Mvh
Esad
Okej vad är adaptern till för egentligen, är inte kontakterna likadana?
All right heter han så här på forumet eller? Angående ECC:n så var det väl bara att switcha kretskortet från gamla till nya va?
Stort tack Mvh!
Ta kontakt med johnnype på forum här så att han förklarar lite mer för dig.
Med vänlig hälsning,
Esad
zxcvbn skrev:Fyfan vilket fint jobb du gjort med bilen, hade aldrig kunnat tro att detta var en 2001!
Angående flatblades på bakrutetorkaren, hur gjorde du det? Har en V70 2007 och vill göra samma, från Biltema?
Kan ta bild sen när jag kommer hem. Känn[…]