Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Fristads
Hej!

Hur löste du HU-850 och vad är det för adapter du använder?

Går i tankarna att uppgradera till premiumljudet men känns ju ingen idé att köpa HU-805 om det går med facelift stereon.
Skulle ju vara trevligt om man slapp graphite stereon om man byter allt annat till charcoal.

Grym våffla! mvh
av Fristads
Soe69 skrev:Hej
Jag använder adapter som Johnny har tillverkat till mig så att HU850 ska passa i min 01.
Så ser adapter
Bild
Du kan kontakta Johnny/johnnype för mer information om detta och vad skulle kosta. Ska du modifiera till HU850 så måste du modifiera ECC också.
Mvh
Esad
Hej!

Okej vad är adaptern till för egentligen, är inte kontakterna likadana?

All right heter han så här på forumet eller? Angående ECC:n så var det väl bara att switcha kretskortet från gamla till nya va?

Stort tack Mvh!
Användarvisningsbild
av Soe69
Fristads skrev:
Jag använder adapter som Johnny har tillverkat till mig så att HU850 ska passa i min 01.
Så ser adapter
Bild
Du kan kontakta Johnny/johnnype för mer information om detta och vad skulle kosta. Ska du modifiera till HU850 så måste du modifiera ECC också.
Mvh
Esad
Hej!

All right heter han så här på forumet eller? Angående ECC:n så var det väl bara att switcha kretskortet från gamla till nya va?

Stort tack Mvh!
Det är inte samma CAN NÄT styrning på 01/07 därför måste man ha adapter som omvandlar hastighet till 01. ECC HAR Johnny programmerat till mig från en 04 och flyttat kontakterna till DSTC,SPEGLAR OCH ETC. Det är inte samma kretskort på 01 och 07 samt storlek. Ingen bilig modifikation.
Ta kontakt med johnnype på forum här så att han förklarar lite mer för dig.
Med vänlig hälsning,
Esad
av Fristads
Soe69 skrev:
Fristads skrev:
Så ser adapter
Bild
Mvh
Esad
Hej!

Stort tack Mvh!
Det är inte samma CAN NÄT styrning på 01/07 därför måste man ha adapter som omvandlar hastighet till 01. ECC HAR Johnny programmerat till mig från en 04 och flyttat kontakterna till DSTC,SPEGLAR OCH ETC. Det är inte samma kretskort på 01 och 07 samt storlek. Ingen bilig modifikation.
Ta kontakt med johnnype på forum här så att han förklarar lite mer för dig.
Med vänlig hälsning,
Esad
Hej!

Stort tack, ska kontakta honom.

Mycket vänliga hälsningar, Fristads
av zxcvbn
Fyfan vilket fint jobb du gjort med bilen, hade aldrig kunnat tro att detta var en 2001!

Angående flatblades på bakrutetorkaren, hur gjorde du det? Har en V70 2007 och vill göra samma, från Biltema?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Svarar på min egen fråga https://www.j[…]

230fk går snålt

Japp stämmer jag köpt för 3" l[…]

Ja, det löste sig med att byta bränsletr[…]

Startade den första gången sen maj, fly[…]