- Idag, 19:24
#1630621
@fjohan82, Fint det där, ser ut som ni har det skoj(?) Hur länge är nu på vift?
Här är det nytt värmerekord hemma med 35.1 grader
Här är det nytt värmerekord hemma med 35.1 grader
Kör: XC60 D4 Polestar Summum -14 viewtopic.php?f=51&t=153715
Föregående: V60 T4f OCR -12 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=134393
Föregående V50 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=112406
Skriv gärna Löst i rubrik el. liknande när problemet är avhjälpt samt vad som gjorde det i ett meddelande
Föregående: V60 T4f OCR -12 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=134393
Föregående V50 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=112406
Skriv gärna Löst i rubrik el. liknande när problemet är avhjälpt samt vad som gjorde det i ett meddelande
- By LJN