Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
jäpp =) ska ta och spola ur motorn igen snart, fortfarande oljigt och geggigt fast jag gjort det 2 gånger redan.. konstiga är att när jag slangar ur motorn så kommer det klart vatten ut ur andra delen, sen när jag fyller på vatten i expansionskärlet så blir det geggigt igen :/ nej ingen cykel!! hatar skiten har en redan automatväxlad som borde få bli överkörd för att den är så värdelös! nej men mina pengar kommer börja strömma in nu när skolan börjar :) leksands-taxi har lagt ner så det blir mer jobb för mig på helgerna höhö
Användarvisningsbild
av camaro69
Grammse, du har helt rätt.

Jag lägger gärna några spänn på en cykel till Sweenman.

Det är inte undra på att han är "fattig". Om man är så urbota ..... att så fort någon gör tecken eller ropar burna så måste man göra som idioterna tycker/säger.
Folk "på byn" måste ju göra narr av dig bakom ryggen, Sweenman.
Eller undra om du är från Säter? :wink:

Parkera the "new Pearl" så ska grammse och jag "sala" ihop till en beggad tramptalja åt dig.

Grammse och jag kommer garanterat att vinna ett fint trafiksäkerhetspris och bli omskrivna i lokalpressen. "Två modiga stoppade bilgalning" :wink:

Vi syns på prisutdelningen, grammse.

Tänk att få åka till Vägverket i Borlänge, och få känna och andas lite av luften i maktens korridorer. Grammse, tror inte du också, att det blir "Eriksgata", minst?

:wink: :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
haha ge er nu! :P har då aldrig börnat när någon har sagt så :P bara när smålänningarna från helvete ville.. Sweeman inte Sweenman förresten :P, Nej inte från säter!!
Användarvisningsbild
av Nexus
camaro69 skrev:Grammse, du har helt rätt.

Jag lägger gärna några spänn på en cykel till Sweenman.

Det är inte undra på att han är "fattig". Om man är så urbota ..... att så fort någon gör tecken eller ropar burna så måste man göra som idioterna tycker/säger.
Folk "på byn" måste ju göra narr av dig bakom ryggen, Sweenman.
Eller undra om du är från Säter? :wink:

Parkera the "new Pearl" så ska grammse och jag "sala" ihop till en beggad tramptalja åt dig.

Grammse och jag kommer garanterat att vinna ett fint trafiksäkerhetspris och bli omskrivna i lokalpressen. "Två modiga stoppade bilgalning" :wink:

Vi syns på prisutdelningen, grammse.

Tänk att få åka till Vägverket i Borlänge, och få känna och andas lite av luften i maktens korridorer. Grammse, tror inte du också, att det blir "Eriksgata", minst?

:wink: :lol:
Vi kan ju vara lite snälla mot sweeman :wink: Biltema har ju en fin "Cruiser" 26" hoj utrustad med bekväma ballongdäck och fotbroms.
Tror du man kan flyga till borlänge? vette fan om man vågar rulla in med pärlan där utan att få en galen 240/ 740 i sidan :lol: :lol:
av Volvo_Islander
Tycker att det är ytterst oansvarigt av er att diskutera införskaffandet av ny cykel till Sweeman utan ett ord om därtill hörande hjälm och knäskydd!
Hjälmen borde dessutom inkludera inbyggd visselsignal så fotgängare har en rimlig chans att kasta sig i diket...
Hoppas på bot och bättring! (:-)
Användarvisningsbild
av camaro69
Klart att Sweeman ska hjälm och all tänkbar säkerhetsutrustnming.

Det viktigaste är dock att varna omgivningen beträffande hans framfart.

I Säter har dom viss rutin att hantera "besvärliga" människor på Paviljongen. Men så illa ställt är det nog inte, så att den fackkunskapen behöver nyttjas. :wink:

Kör lugnt.
:lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
:*O/
Användarvisningsbild
av camaro69
fribbe_740 skrev:fyfan vilka fjollor. klart fan man börnar om allmänheten kräver det!! annars är man ingen man! bara du och jag som fattar det sweeman :)
Kalla inte mig för fjolla för helv---e.:evil: Djävulen må komma.
För då vet du inte vad en "fjolla" är.
Fribbe_740 du har passerat alla tillåtna gränser genom att kalla andra på Forumet för fjollor. Pass upp med vad du skriver. :evil:

Burna med en gammal sunkig Volvo. :lol: :lol:

Pinsamt.
Det är blöjraggare och böcklingar som förstör fina cruisingar i vårt land med taskigt och drängigt uppförande. Skaffa er riktiga bilar att burna med innan ni börjar snacka burna.
Allmänheten kräver trevligt uppträdande av Er.

:evil:
Användarvisningsbild
av Nexus
fribbe_740 skrev:fyfan vilka fjollor. klart fan man börnar om allmänheten kräver det!! annars är man ingen man! bara du och jag som fattar det sweeman :)
Om allmänheten ber dig köra bilen i sjön för att se om det flyter :!: Gör du då det oxå?? :wink: :wink:
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.

Men herrejävlar, åk till lokala verksta[…]

Har kvar lite i denna 20250812_111420.jpg F&arin[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Vingen sitter med clips och dubbelhäftande, m[…]

Hej! Efter att pluggat in bilen i en felkodsl&au[…]