Moderator: Moderatorer
crumpets skrev:1. Ingen av demTack för ditt svar. Då hoppar jag över detta tror jag! Men hur fan kan dom få marknadsföra sina boxar utan att ens nämna att försäkringen slutar gälla?
Kör på alternativ ett, eller om du vill ha mer pulver till en ofta lägre peng alterantiv två. Kör bara alternativ tre om du ara vill ha lite mer mos och skiter i bilen, försäkringen eller egentligen någonting annat utom att spara ett par tusen just nu.
Perra83 skrev:Varför skulle försäkringen sluta gälla? Får du ett stenskott så är det klart att du kan ta det på försäkringen.Självfallet menade han försäkring gällande motor och drivlina. Den försäkringen kan han vinka hejdå till och det är ju när de delarna går sönder som det handlar om de större summorna.
Hela bilen rasar inte bara för att den är trimmad.
crumpets skrev: Kan f.ö. bara hålla med om att det är sjukt hur trimboxarna marknadsförs! Även de bättre trimföretagen borde vara ärligare med att bilen faktiskt sabbar sitt helbilsgodkännande och en hel del garantier med deras produkter.Ja det första man får se på första uppslaget i senaste Vi Bilägare är en annons från Dieselkraft.
Oavsett drivmedel är Sverige en udda marknad […]
Hej! Tack för enastående inlägg p[…]
Glömde bort att jag skrivit detta, men fö[…]