- ons 09 mar 2011, 19:27
Jag e kommunalare själv & jag tycker att det är dyrt men de e klart att de ska ha betalt.
Vid service ingår det Olja 75-150:-/ liter v50/v70 vill ha ca 5liter,Filterinstas ca 100 Kupe filter e jag osäker på men INTE billigare, det ska vara en verkstad som kostar i hyra & värma el ska de väl ha ngn kontorist som kan debitera & betala deras räkningar, eventuellt ska det väl konstrueras ngt specialverktyg osv osv osv ni förstår nog. räkna på det.
s80 skrev:Med tanke på att verkstädernas personal tjänar bra så går det tyvärr ut över oss kunder, eftersom ngn skall betala deras höga löner.....Jobbar du gratis eller skulle tro att de flesta har löner som är jämförbara med verkstadslöner bara för att man blir skitig på jobbet ska man väl inte jobba gratis eller?
byta olja+filter max 1800kr bytt å klart....men resterande 2000kr på det ordinarie priset vad gör dom då må tro??
Kontroll av bromsar,framvagn,bakvagn etc lär ju inte ta så mkt tid och för det lägger dom på 1500-2000kr
Jag e kommunalare själv & jag tycker att det är dyrt men de e klart att de ska ha betalt.
Vid service ingår det Olja 75-150:-/ liter v50/v70 vill ha ca 5liter,Filterinstas ca 100 Kupe filter e jag osäker på men INTE billigare, det ska vara en verkstad som kostar i hyra & värma el ska de väl ha ngn kontorist som kan debitera & betala deras räkningar, eventuellt ska det väl konstrueras ngt specialverktyg osv osv osv ni förstår nog. räkna på det.
V50 T5 -05