- mån 01 jun 2015, 10:14
#978412
Jag testade med att limma ett originalfäste med sikaflex (gummilim för rutor) men det vart för stumt istället. Då kändes vibrationer just när man släppte kopplingen och skulle iväg. Men med Ford St fästet försvann de vibrationerna och allt kändes mer tight. Jag drar ju husvagn/hästvagn med min och då får detta fästet jobba ganska hårt för att hålla motorn från att pendla i de andra motorfästena.
Och jag kör med en dieselkraft box (med laddstyrning) i min bil så det är lite mer vrid att hålla kontroll över. Den ska ge 170 hk och 390nm. Och jämfört med en bekants bil som är helt original så går min avsevärt mkt bättre =)
Innehar ett DICE interface inkl Vida, samt Autocom och VCDS/VAG K+Can diagnosutrustning. Hör av er om ni behöver hjälp med att skanna samt släcka felkoder. Klarar nästan alla märken på marknaden.