Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av bdp003
Ni som ville ha "bevis" på att MPG är ofarligt för motorn:

Finlandia Bus OY har långvarig MEGA-Caps användning i 3 st bussdiesel Scania 1x V112, 2x V113

Kör och har kört på MPG, ca. 100 000km/år charterbuss,
mellan bl.a. Petroskoj - Torneå i Sverige med utmärkta motor/bränsleresultat!

Ca. 11-13% fler km/liter.

Finlandia Bus OY
Leif Ahlros
tel. +358(0)408349728
(han har medgivit att vara referens och kan fritt kontaktas)

Mvh /B
av bdp003
Brezzz skrev:Ge upp!
Han säljer ju också pillren. Klart att han talar sej varm om dessa.
Han var "bronsrankad" i eran pyramidlek.
http://tools.myffi.biz/users/russ/e-zin ... nze-59.htm
Att han själv säljer visar väl tydligt att detta fungerar, så bra på hans busstrafik att han vill dela med sig av glädjen, liksom jag :-)

Ring och be honom berätta!
Han är mycket trevlig att prata med.

Mvh /B
Användarvisningsbild
av Funk
Att han själv säljer visar väl tydligt att detta fungerar, så bra på hans busstrafik att han vill dela med sig av glädjen, liksom jag
Eller också få igen sina pengar som han lagt på mirakelpiller, alternativt tjäna mer...

/Thomas
av Addekarlsson
Jag funderar seriöst på att hänga på ett hänglås på denna tråd nu.
Det tillkommer inget vettigt, det bara postas nya "testresultat" framtagna av partiska personer som själva använder/säljer detta så kallade "mirakelpiller".

Så som jag ser det, så finns det inget mer att tillföra, annat än en massa ordbajsande fram och tebax.

Men jag väntar lite till, så får vi se om det blir mer seriöst igen eller inte.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av vetten
Hej :) Ja Adde det vore nog inte en så dum ide eftersom det kommer så mycket "Blabla" bara :cry: men samtidigt så är ju det att stoppa det "Fria Ordet" men jag tycker också att det borde gå att hålla ämnet seriösare (U)
av Addekarlsson
Det fria ordet är sagt redan i denna tråden. Det enda som kommer nu, det är upprepningar och klistrande av citat utan källfakta.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Snälla stäng inte denna tråden.

Här har man semester och regnet öser ned. Vad ska man då göra för att muntra upp sig, bli glad och få sig ett gott skratt. Jo då går man in och läser just denna tråden.

Här får man läsa om obskyra forskare bakom gamla järnridån, numera Ukraina som häller järnfilspån i tanken på sina trabanter och hissar okatanen till nya höjder.

Raketforskare som skjuter upp rymdfärjor och osv.

Finska röd-diesel bussåkare som ploppar tabletter i tanken och kör nästan gratis.

Och allt detta kan vi nu hälla i våra tankar och rädda världen.

Detta är underhållning på hög nivå.
av anp
Att låsa trådar som inte bryter mot någon forumregel, eller innehåller personpåhopp eller liknande. Tycker jag bara skapar en otrevlig stämning på forum, och en diktatorisk känsla.

Denna tråd kanske innehåller upprepningar mm, men hur många unika trådar finns det på forumet idag egentligen?
De flesta frågor har ställts både 1 och 14 gånger i olika trådar. För att sedan fiskas upp till ytan igen av någon som sökt efter något, och så börjar det om igen.

Denna tråd tycker jag är intressant på sitt sätt, även om jag tillhör de tvivlandes skara.
Dock finner jag det intressant att läsa hur respektive sida resonerar kring produkten, eller ämnet. Så låt denna tråd fortsätta så länge som den håller en civiliserad ton. Så småning om självdör den i alla fall.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 36

Fjäderbenslagren kan vara slut, då blir[…]

V60 sliter däck bak

Generellt sett kan bussningar i dåligt skick[…]

Generator laddar ej batteriet

Säker på att det inte är en anslut[…]