- fre 10 feb 2012, 19:30
Håller med "KKR" någon måste ju se att det spårar ur i inläggen, vad är det för regler som gäller, VAKNA moderatorer.
Moderator: Moderatorer
sarren skrev:Somna i en LADA UTAN "alla dessa krockkuddar" så sover du nog för alltid...llesrof skrev:Att få bilen krocksäker när den är gjord av plåt är bara att glömma, det är en fantasi och ingen ide att försöka.teddysoft skrev:Har läst varje kommentar i denna tråd med ett gott skratt, men förstår inte varförJa, de andra är ju också bra val med sedan började Sarren dilla om att Lada var bättre än Mercedes för att den drog mer soppa och därmed gav mer pengar till staten.
denna tråd urartar sig hela tiden.
Varför inte gå tillbaka till ursprungsfrågan och stanna där?
På ursprungsfrågan skulle jag vilja säga Volvo är ett bra val.
Jag skulle vilja påstå att ingen av dessa bilar är jämförbara rakt av så du får gärna precisera lite mer vad du det är för egenskaper du tycker är viktiga för dig som blivande droskförare.
Säger jag efter att ha sett en ny volvo krocka i hela 56,3 km/t. På youtube.
Den som säger volvo är säker borde sitta där i stället för krockdockorna.
Har ingen lust att somna i en volvo med alla dessa krockkuddar, snacka om att vagga in folk i falsk trygghet.
När jag säger volvo menar jag alla bilar, undantag formel 1.
Eftersträvar lite mer mad max atmosfär där man tillverkar sina egna bilar och kör runt folk med.
Efter att ha sett krocktesterna säger jag det utan att skämmas.
Ynot skrev:Håller med "KKR" någon måste ju se att det spårar ur i inläggen, vad är det för regler som gäller, VAKNA moderatorer.He he he... men lite kul är det fast tålamodet börjar ta slut. För mig är det uppenbart att killen driver med oss :mrgreen:
llesrof skrev:Ja fan vet!!!Ynot skrev:Håller med "KKR" någon måste ju se att det spårar ur i inläggen, vad är det för regler som gäller, VAKNA moderatorer.He he he... men lite kul är det fast tålamodet börjar ta slut. För mig är det uppenbart att killen driver med oss :mrgreen:
sarren skrev:Då kan ju fan gå ut med att dricka sprit och köra bil är nyttigt för hälsan, att moderna bilar har så pass bra krocksäkerhet att det gör bara gott.Banna sarren. Troll eller psykopat förmodligen båda.
Forumsregler skrev:• Behandla övriga medlemmar av forumet med respekt.Frågor på detta? PM till mig.
Hej, Har nyligen blivit ägare till en Volvo […]