Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Blackbird
Tjenare, tänkte bara hoppa in och säga HEJ, är nämligen helt ny här.
Jag hade, skamligt att erkänna :oops: , ingen aaaning om detta eminenta forum. Har tidigare mest snurrar runt på en massa forum som relaterar till de Mc jag äger, och vet därför nyttan av dessa forum. Nåväl, ska i morgon byta tankarmatur på min 745:a ( äger en S 40 också, meeen är det verkligen en riktig Volvo, en sådan ska väl vara ihoptotad på Hisingen samt ha framdrivningen kopplad till bakhjulen?? ) varför jag mest på skoj sökte på just "tankarmatur 740", och vad fann jag om inte ER. Fantastiskt :D
Användarvisningsbild
av olafixar
Tjeeenare och välkommen!
Jag tycker också att detta forum är bland de mest eminenta på webben ju…fast jag e som liiite partisk :wink: och det tål ju att upprepas…detta forum är ju vad den är tack vare er medlemmar.

Hmmmm....inne i en S40 kan man ju göra kuliga saker ju :lol:
Användarvisningsbild
av VolvoR
Välkommen till kamratskapen :lol:
av Mali
Tjenixen alla glada volvoälskare.... :wink: fann denna trevliga sida om volvo,kul kul.....alltid nått att få prata med flera trevliga människor... :P själv e jag anhängare till volvo club göteborg, en liten fråga finns det nån här som skall till Vallåkra träffen i aug??
Användarvisningsbild
av VolvoR
Mali skrev:Tjenixen alla glada volvoälskare.... :wink: fann denna trevliga sida om volvo,kul kul.....alltid nått att få prata med flera trevliga människor... :P själv e jag anhängare till volvo club göteborg, en liten fråga finns det nån här som skall till Vallåkra träffen i aug??
Ska kanske dit men isf utan bilen :cry:

Min ligger still mitt emellan som den ska vid va[…]

Stort tack igen för den här genomgå[…]

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte […]

Internet I bilen

Ursäkta min ovetskap men är det standa[…]