Någon bra tråd där man ser på bilder hur man byter dessa?
MVH
Moderator: Moderatorer
greeeken skrev:http://www.vparts.se/t5-w3w-superbright-led-bla.htmlFunkar dessa bättre än dom som ser ut som en vanlig lampa. Allså ger dom fyrkantiga bättre sken elr lyser upp bättre på nått sätt ?
dannelasson skrev: Någon bra tråd där man ser på bilder hur man byter dessa?Frågar igen så att frågan inte försvinner i jyttret av inlägg :lol:
MVH-)
dannelasson skrev:Sök efter det kanske ? Borde knappast vara så svårt att få bort det. Antar att ramen tar man bort med typ en plast smörkniv försiktigt. Sen lär ju mätarhuset sitta med nån skruv. Sen e frågan om man borde ta bort batteri polen. När man tar bort hela huset. Det vet jag inte. Då jag aldrig heller haft bort just v70ns mätarhusdannelasson skrev: Någon bra tråd där man ser på bilder hur man byter dessa?Frågar igen så att frågan inte försvinner i jyttret av inlägg :lol:
MVH-)
dannelasson skrev:Någon svensk konkret sida (inte ebay) där man kan beställa dessa 9 dioder?Varför betala 19kr/st när du kan få 5st för 12,65kr med frakten inräknad från ebay?
MVH-)
dannelasson skrev:dannelasson skrev: Någon bra tråd där man ser på bilder hur man byter dessa?Frågar igen så att frågan inte försvinner i jyttret av inlägg :lol:
MVH-)
tomsa skrev:Tack för det Tomsa. Såg ju lätt ut det därdannelasson skrev:dannelasson skrev: Någon bra tråd där man ser på bilder hur man byter dessa?Frågar igen så att frågan inte försvinner i jyttret av inlägg :lol:
MVH-)
qwerty skrev:Håller med dig men det går bra mkt snabbare att beställa från sverige.dannelasson skrev:Någon svensk konkret sida (inte ebay) där man kan beställa dessa 9 dioder?Varför betala 19kr/st när du kan få 5st för 12,65kr med frakten inräknad från ebay?
MVH-)
Vparts lampor är nog från kina de oxå, sen kör dom sitt ockerpris och lyckas sälja, grattis till dom men jag förvånas över hur folk tänker.