Någon bra tråd där man ser på bilder hur man byter dessa?
MVH
Moderator: Moderatorer
greeeken skrev:http://www.vparts.se/t5-w3w-superbright-led-bla.htmlFunkar dessa bättre än dom som ser ut som en vanlig lampa. Allså ger dom fyrkantiga bättre sken elr lyser upp bättre på nått sätt ?
dannelasson skrev: Någon bra tråd där man ser på bilder hur man byter dessa?Frågar igen så att frågan inte försvinner i jyttret av inlägg :lol:
MVH-)
dannelasson skrev:Sök efter det kanske ? Borde knappast vara så svårt att få bort det. Antar att ramen tar man bort med typ en plast smörkniv försiktigt. Sen lär ju mätarhuset sitta med nån skruv. Sen e frågan om man borde ta bort batteri polen. När man tar bort hela huset. Det vet jag inte. Då jag aldrig heller haft bort just v70ns mätarhusdannelasson skrev: Någon bra tråd där man ser på bilder hur man byter dessa?Frågar igen så att frågan inte försvinner i jyttret av inlägg :lol:
MVH-)
dannelasson skrev:Någon svensk konkret sida (inte ebay) där man kan beställa dessa 9 dioder?Varför betala 19kr/st när du kan få 5st för 12,65kr med frakten inräknad från ebay?
MVH-)
dannelasson skrev:dannelasson skrev: Någon bra tråd där man ser på bilder hur man byter dessa?Frågar igen så att frågan inte försvinner i jyttret av inlägg :lol:
MVH-)
tomsa skrev:Tack för det Tomsa. Såg ju lätt ut det därdannelasson skrev:dannelasson skrev: Någon bra tråd där man ser på bilder hur man byter dessa?Frågar igen så att frågan inte försvinner i jyttret av inlägg :lol:
MVH-)
qwerty skrev:Håller med dig men det går bra mkt snabbare att beställa från sverige.dannelasson skrev:Någon svensk konkret sida (inte ebay) där man kan beställa dessa 9 dioder?Varför betala 19kr/st när du kan få 5st för 12,65kr med frakten inräknad från ebay?
MVH-)
Vparts lampor är nog från kina de oxå, sen kör dom sitt ockerpris och lyckas sälja, grattis till dom men jag förvånas över hur folk tänker.
Hej, Jag har problem med PowerPulse-systemet och […]