- tor 17 dec 2015, 02:15
Min v70 hade samma problem, men då var bara kabeln av pga. av öppning och stängning av bakluckan, så ta och testa kabeln först
Moderator: Moderatorer
iceman92kimi skrev:Min v70 hade samma problem, men då var bara kabeln av pga. av öppning och stängning av bakluckan, så ta och testa kabeln förstHar du kombi?
PappaPer skrev:psss V70 är kombi, annars heter det S70 ;)iceman92kimi skrev:Min v70 hade samma problem, men då var bara kabeln av pga. av öppning och stängning av bakluckan, så ta och testa kabeln förstHar du kombi?
Vart på vägen var det avnött?
Var du tvungen att montera ner inredningen mellan säkringarna och gångjärnet för att komma åt?
Jag har varit inne på ditt spår men såg ingen skada på kabeln vid själva gångjärnet och sen kunde jag inte se mer...
garinge skrev::DPappaPer skrev:psss V70 är kombi, annars heter det S70 ;)iceman92kimi skrev:Min v70 hade samma problem, men då var bara kabeln av pga. av öppning och stängning av bakluckan, så ta och testa kabeln förstHar du kombi?
Vart på vägen var det avnött?
Var du tvungen att montera ner inredningen mellan säkringarna och gångjärnet för att komma åt?
Jag har varit inne på ditt spår men såg ingen skada på kabeln vid själva gångjärnet och sen kunde jag inte se mer...

Holy Moses. Tvättar varje dag j Har +100 par[…]
Har haft det riktigt kallt ute som lägst -35 […]