- fre 28 jul 2006, 12:21
Jag har frågat på flera volvoverkstäder om var antennen sitter inne i bilen till fjärrlåset. men ingen har kunnat ge mig ett svar. Har sökt på internet efter samma information men utan resultat. Min teori går ut på att antennen är trasig, eller har hamnat snett.
Kanske finns det en samband mellan de bilar som strular. mtp utrustning och liknande.
Jag har märkt att med den nya nyckeln så behöver jag sällan trycka flera ggr för att den skall låsa upp (så länge jag är inom 3 meter) och med den får jat inte heller symtomet att den bara blinkar med bilnkerna utan att låsa upp (Som jag får med original-nyckeln)
Om det beror på utrustning (låångt skott) så är min enligt nedan.
Elhissar. (Stör?)
Elspeglar (standard?)
Lackade Backspeglar :)
Halvskinn
Delbart drag :)
Ej originalstereo (pioneer)
ECC
Farthållare :)
Mörkgrönmetallic :)
Diverse ytrost.
Förra ägaren hade Baslåda i bagaget, så det finns ju en viss risk att högtalare och sådant i övrigt inte är original.
Jaja... nog med långa skott. ngn som har andra teorier?
Kanske finns det en samband mellan de bilar som strular. mtp utrustning och liknande.
Jag har märkt att med den nya nyckeln så behöver jag sällan trycka flera ggr för att den skall låsa upp (så länge jag är inom 3 meter) och med den får jat inte heller symtomet att den bara blinkar med bilnkerna utan att låsa upp (Som jag får med original-nyckeln)
Om det beror på utrustning (låångt skott) så är min enligt nedan.
Elhissar. (Stör?)
Elspeglar (standard?)
Lackade Backspeglar :)
Halvskinn
Delbart drag :)
Ej originalstereo (pioneer)
ECC
Farthållare :)
Mörkgrönmetallic :)
Diverse ytrost.
Förra ägaren hade Baslåda i bagaget, så det finns ju en viss risk att högtalare och sådant i övrigt inte är original.
Jaja... nog med långa skott. ngn som har andra teorier?
V40 2,0t -98 på väg ut till förmån för Japan :)