Wulfen skrev:metalHJ , neej jag har inte kollat nått med spjällhuset för bilen starta inte en dag när jag skulle till jobbet så bogsera den till mekonomen, och har fått som svar att det är ett turbo ras, och till viss del stämmer det in med att bilen ladda sämre o sämre och till slut gick bilen knappt framåt och plus att alla tryck slangar drog ihop sig när jag gasa, sen rann all olja genom turbon ut i avgasröret så det har skickat en faktura på 5000 :- felsökning ,beg turbo och montering fungerade och klar, så vart utan bil i snart 2 veckor :???: var tydligen svårt att få tag i samma turbo i och med att bilen är importerad enl de på mekonomen. trist!!
Ja ?:-/ Vad ska man säga ?:-/ Ok 5000:- rakt ut är skit :-O)
Men tänk att nu är glaset med öl knappt påbörjat och att du har en HEL ODRUCKEN öl framför dej och du har bara smuttat ännu :-DD Så vad göra ?:-/
Först smaka lite fint på ölen

-) Sen lite senare så blir det gärna att man tar djupare klunkar och då upptäcker vilket bra öl det var det här då :mrgreen: Ja sen får du välja själv

-) Om det är Bärsen eller Turbon jag snackar om :mrgreen:
Jag tycker ändå att liknelsen kan passa här också för " Det Går Alltid I En Öl" ELLER

-)