Om du har en aning om hur många som tycker att jag ska skruva gratis.. för att jag är här utan lön. För investerar jag fritid här utan betalning så kan jag ju investera tid i deras bilar gratis också. Men bortsett från den aspekten finns det andra..
Grejen är att referensinformation är sånt jag tycker ska köpas i bokform. Det är enda sättet att egentligen göra sej så säker som möjligt på att informationen stämmer. Det är superlätt att nån tjurar till och sprider en egen form av bok där informationen kommer att kosta bilägaren pengar på grund av att man istället för att berätta hur man lagar, berättar fel info så att det går sönder. Jag har råkat på några såna exemplar på ett ställe för nedladdning, förhoppningsvis är dom borta nu. Det är snyggt ändrat men som sagt infon är tvärfel. Istället för *lossa bränsleröret* står det klipp av bränsleröret. Istället för 4 liter olja står det 6 liter olja. Istället för x antal nm så är det lagt tiofalt så att det går sönder. Den vana kommer att tänka *Vafan?..* Den ovana tar fram tången..eller häller i den mängden.
Sånt hittar man inte i en bok man lossar plasten på själv..

-)