Moderator: Moderatorer
kamilenski skrev:Inget illa menat. Men med facit i handen. Hade du lagat bilen om du visste alla problem?För vissa handlar det inte om det blir billigare å skaffa en annan bil. Det är en utmaning. Kolla på min bil, jag kunde säkerligen köpt 2st T5R för den summan pengar jag lagt ut.
Vare det inte billigare köpa en annan bil?
kamilenski skrev:Inget illa menat. Men med facit i handen. Hade du lagat bilen om du visste alla problem?Du har nog rätt, men eftersom den är rostfri och inte så hemskt mycket körd tyckte Jag att det kunde vara värt att laga!
Nilaya skrev:Svårare att hitta någon till rimligt pris här som inte har gått så mycket, priserna har kommit ner här en aning men fortfarande avsevärt billigare i sverige.kamilenski skrev:Inget illa menat. Men med facit i handen. Hade du lagat bilen om du visste alla problem?För vissa handlar det inte om det blir billigare å skaffa en annan bil. Det är en utmaning. Kolla på min bil, jag kunde säkerligen köpt 2st T5R för den summan pengar jag lagt ut.
Sen är det väldigt dyrt att köpa bil i Finland, som trådskaparen kommer ifrån.
Alfredo skrev:Ursäkta men ren nyfikenhet. Vad är det för bil vi pratar om?Nilaya skrev:Svårare att hitta någon till rimligt pris här som inte har gått så mycket, priserna har kommit ner här en aning men fortfarande avsevärt billigare i sverige.kamilenski skrev:Inget illa menat. Men med facit i handen. Hade du lagat bilen om du visste alla problem?För vissa handlar det inte om det blir billigare å skaffa en annan bil. Det är en utmaning. Kolla på min bil, jag kunde säkerligen köpt 2st T5R för den summan pengar jag lagt ut.
Sen är det väldigt dyrt att köpa bil i Finland, som trådskaparen kommer ifrån.
Kommer säkert att hämta Min nästa bil också i Sverige
anTLo skrev:stor på förstasida 1 klick bort. Bil 855 5t 2,0Årsmodel?
Verkar ha kollat mer eller mindre allt man kan. &A[…]