Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Camel
Hur går det med din bil?
Användarvisningsbild
av Alfredo
Tack för omtanken. Det har inte hänt någonting, står kvar där nya motorboxens värden justerades till den ursprungliga. Väntar på att bilen ska tas till där den var här i närheten. Personligen misstänker jag Lmm är trasig, den är inte kollad.
av kamilenski
Inget illa menat. Men med facit i handen. Hade du lagat bilen om du visste alla problem?
Vare det inte billigare köpa en annan bil?
Användarvisningsbild
av Nilaya
kamilenski skrev:Inget illa menat. Men med facit i handen. Hade du lagat bilen om du visste alla problem?
För vissa handlar det inte om det blir billigare å skaffa en annan bil. Det är en utmaning. Kolla på min bil, jag kunde säkerligen köpt 2st T5R för den summan pengar jag lagt ut.

Sen är det väldigt dyrt att köpa bil i Finland, som trådskaparen kommer ifrån.
Användarvisningsbild
av Alfredo
kamilenski skrev:Inget illa menat. Men med facit i handen. Hade du lagat bilen om du visste alla problem?
Du har nog rätt, men eftersom den är rostfri och inte så hemskt mycket körd tyckte Jag att det kunde vara värt att laga!
Användarvisningsbild
av Alfredo
Nilaya skrev:
För vissa handlar det inte om det blir billigare å skaffa en annan bil. Det är en utmaning. Kolla på min bil, jag kunde säkerligen köpt 2st T5R för den summan pengar jag lagt ut.

Svårare att hitta någon till rimligt pris här som inte har gått så mycket, priserna har kommit ner här en aning men fortfarande avsevärt billigare i sverige.
Kommer säkert att hämta Min nästa bil också i Sverige
av kamilenski
Alfredo skrev:
Nilaya skrev:

Svårare att hitta någon till rimligt pris här som inte har gått så mycket, priserna har kommit ner här en aning men fortfarande avsevärt billigare i sverige.
Kommer säkert att hämta Min nästa bil också i Sverige
Ursäkta men ren nyfikenhet. Vad är det för bil vi pratar om?
Och vad hade den kostat idag i bra skick i Finland idag? _ är så nyfiken på era priser.
av kamilenski
anTLo skrev:stor på förstasida 1 klick bort. Bil 855 5t 2,0
Årsmodel?

Kostar i Finland idag?

Edit: Nu ser jag 1995. Men vad kostar en i Finland?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Monterade in slutsteg o baslåda som jag allt[…]

Nu har bilen funkat bra ett par veckor. Min mek b[…]

Ja kanske ska byta den och även vevaxel givar[…]

Volvo Selekt garanti

@Wimso , De bara slingrar sig. Det är en sj&[…]