- tis 28 jul 2009, 21:10
Skulle ge mig på att renovera min bakre torkarmotor idag, när jag plockade ner ramen märkte jag snabbt att det inte var motorn det var fel på utan ramen där länkarmen går in, den hade rostat grymmt mycket p.g.a att det utanpåliggande plasthöljet hade spruckit och att det därför hade kommit in en massa vatten och skit.
glad i hågen tog jag bort allt rost, slängde på lite kopparbasta och satte tillbaka allting i bakluckan. nu till problemet jag följde min verkstads handbok till punkt , men nu verkar det som att motorn bara snurrar åt ett håll. det betyder att nu vänder inte länkarmen och går tillbaks längre utan stannar i ett läge. någon som har ett tips om vad det kan vara som har gått galet?
glad i hågen tog jag bort allt rost, slängde på lite kopparbasta och satte tillbaka allting i bakluckan. nu till problemet jag följde min verkstads handbok till punkt , men nu verkar det som att motorn bara snurrar åt ett håll. det betyder att nu vänder inte länkarmen och går tillbaks längre utan stannar i ett läge. någon som har ett tips om vad det kan vara som har gått galet?
Senast redigerad av 1 Scarface76, redigerad totalt 0 gånger.