Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Den första som du länkade till två gånger tycker jag verkar mest intressant.
Den sista volvon hade automat, det bör du undvika (även om det är bekvämt i stadstrafik). Automat drar 20% soppa och gör bilen 20% slöare, inte kul heller om den pajar. Vad gäller golf skriver dom inte mycket om hur de är servade, jag tror du får mycket att byta på dom. Dragkrok är förstås ett stort plus och det hade volvon.

Fördelen med vit är förvisso att du ser tydligt rost när du köper. Vit och svart är ju också de stora lyxfärgerna dvs dom snyggaste färgerna. Men då gäller det att dom är välskötta, annars ser det tvärtom extra sunkigt ut.
Verkar hygglig men själv har jag svårt för pimpat typ sportavgassystem (är väl billigare än ett vanligt) och feta högtalare.

Du kan väl lägga in de två extra bilderna på vita volvon i tråden för allmän beskådan? (kan ju vara fler här som kan hjälpa till att bedöma).
Ja, 4-dörrarn du länka till verka fin, fast jag tror dom ska ha 9900 + 2000 för skatten då dom är avställda, -det blir ju lite skillnad om man hittar nåt rätt nyskattat för 8 efter ev. prut. men full service bok på den är ju bra!
Kopplingen tar högt upp.

Har en citroen c5 2004 kopplingen där tar h&o[…]

Lite sent svar nu, men jag tror inte på att […]

Bromsar på S60

Att klossarna bak tar slut vid ganske tidiga milta[…]

Hej! Då var det min tur. Höger posit[…]