- mån 14 jan 2013, 13:54
delarna beställda! :D imorgon blir det in till linde och ta med dom hem å byta, sen jävlar blir det ut å sladda! 

Moderator: Moderatorer

) tändstiften är rengjorda (såg att dom var lite vita på några små fläckar vad kan det bero på?? dom har bara varit svarta alla andra gånger :???: ) men såg att slangen som går till bromsservon var väldigt sprucken på sina ställen (framför allt närmast förgasaren och grenrören) sitter slangklämmor på båda ändarna men kan den dra tjyvluft i alla fall? :???: har läst att en sprucken bromsservoslang kan ge konstig gång. :???: är det värt att byta ut slangen? kan ju inte kosta många kronor.
och svarar hur bra som helst på gasen och trots att jag la mycket belastning på den genom att ta en lång brant backe och ligga på 2000 varv i 30 så gick det utan problem plus att den inte börja hacka och spotta! :D jag är mycket nöjd och sjukt glad över att den går så bra! kan hända att jag får ställa om tändningen lite lite men den går i alla fall nästan helt felritt! :D brytarna har jag kollat avståndet på mycket noga både innan och efter jag skruvat fast skruven, ska titta igen imorgon om det fortfarande är rätt. :)
) för nu är det bara motorljud och inte motoroljud i form av spottande och hackande
När du tar av kroken ska vredet vridas s&arin[…]