- ons 28 aug 2013, 09:58
#782559
Hej!
En medlem på audiforumet ( nordicaudi.com ) hadde vart o tittat på en A6 som hadde gått 15000mil som han tyckte va fin, bilen var import så han ville kolla upp den nogrant innan han besluta sig för byte. Vid en närmare titt visade det sig att bilen hadde gått över 44000mil enligt audis service protokoll.
Hela historien:
http://www.nordicaudi.com/php/forum/sho ... apsed&sb=5
Nu har säljaren börjat ringa upp honom o hota med advokat p.g.a. förtal, att säljaren blivit personligt kränkt för att audi har ringt säljaren personligen och tilrättavisat honom.
Hur skall man hantera en sådan sak på bästa sätt?
Vart medlem här ett tag nu och ville ta upp frågan här p.g.a. en högre volym av läsare och förhoppningsvis sakkunniga :)
En medlem på audiforumet ( nordicaudi.com ) hadde vart o tittat på en A6 som hadde gått 15000mil som han tyckte va fin, bilen var import så han ville kolla upp den nogrant innan han besluta sig för byte. Vid en närmare titt visade det sig att bilen hadde gått över 44000mil enligt audis service protokoll.
Hela historien:
http://www.nordicaudi.com/php/forum/sho ... apsed&sb=5
Nu har säljaren börjat ringa upp honom o hota med advokat p.g.a. förtal, att säljaren blivit personligt kränkt för att audi har ringt säljaren personligen och tilrättavisat honom.
Hur skall man hantera en sådan sak på bästa sätt?
Vart medlem här ett tag nu och ville ta upp frågan här p.g.a. en högre volym av läsare och förhoppningsvis sakkunniga :)
Senast redigerad av 1 wendtm, redigerad totalt 0 gånger.