Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av JohnB
Hej!

Är det någon som vet om det finns någon isbana, plogad folkracebana eller liknande som man kan leka av sig på såhär vintertid. På sommaren finns ju onsdagsbuset på Mittsverige men hur ska man bota högerfoten vintertid?

/John
Användarvisningsbild
av Nexus
På tal om det så blev ett antal personer bötfälda av polisen som kört på en upp plogan bana på isen utanför e-tuna. De i området hade klagat. Polisen åkte ut och bötfällde de bilar som var avställda,obesiktade mm. Kan jag förstå de gjorde då de tar sig till isen med avställda bilar och sitter kör i industriområden med samma bilar på kvällarna och kör omkull skyltar stängsel mm då det går lite överstyr...... Jag har inget emot lek men folk som sitter kör runt samma område timme efter timme utan ljuddämpare kan vara riktigt störande!
av JohnB
Jo det kan jag förstå, jag har en stor parkering precis nedanför huset och alla mer eller mindre lagliga a-traktorer, 2/740 turbo och liknande som gör donuts timme ut och timme in hela sommaren kan fresta på tålamodet :D . Det jag var ute efter var någonstans att leka av mig med min vardagsbil där man har ordentliga avåkningszoner så man slipper kvadda bilen om man har lite övertro till sin förmåga... Blir ju lätt att man sladdar runt lite på allmän väg istället och det är ju inte bra det heller.

/John

Hade bytt båda oken och luftat systemet. T.o[…]

244 - Bälte bak

När jag satte rullbälte bak på 144[…]

Trögstyrd V70 trots ny servopump

Kärvande rattaxelknutar är väl en k[…]

AC problem V70 2016 D3

Det är ju bara att plocka bort relät och[…]