Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av pms
Så idag att man kan beställa reg-skyltar utan EU symbol hos transportstyrelsen. Jag kommer att göra detta eftersom jag alltid har varit och alltid kommer att vara motståndare till EU :D
av volvobaggen
pms skrev:Så idag att man kan beställa reg-skyltar utan EU symbol hos transportstyrelsen. Jag kommer att göra detta eftersom jag alltid har varit och alltid kommer att vara motståndare till EU :D
Har aldrig helt fattet hvorfor dere ble med i katastrofeprosjektet EU... Sverige hadde klart seg bedre utenfor
av Henryk
Klart vi ska va med i EU :-) - Jag kör med Eu - skylt bak och ren skylt fram... ( var snyggare med en kortare plåt där)
Användarvisningsbild
av Nexus
Har varit så hela tiden man kan välja. Jag kör med vanliga på båda bilarna mycket snyggare. Ska du dessutom åka utanför EU så måste bilen ha ett S märke.
Användarvisningsbild
av Sunschreem
Nexus skrev:Har varit så hela tiden man kan välja. Jag kör med vanliga på båda bilarna mycket snyggare. Ska du dessutom åka utanför EU så måste bilen ha ett S märke.
Dock kan man ju smidigt ta bort S-märket när man är hemma igen :) Smälla dit den på bakrutan o ha blad i bilen ^^
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Ja, som Nexus säger så har man alltid kunnat välja. Själv bryr jag mig inte så mycket.
Något som stör mig mer är den tomma platsen för f.d. skattemärket :P Men det är mer en vanesak. Och jo, jag vet att det finns skyltar utan plats för skattemärke, men dom ser ännu värre ut :P
av semmelman
Lucif3r skrev:Något som stör mig mer är den tomma platsen för f.d. skattemärket :P Men det är mer en vanesak. Och jo, jag vet att det finns skyltar utan plats för skattemärke, men dom ser ännu värre ut :P
Sätt en svenska flagga, eller älg där. :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
semmelman skrev:Sätt en svenska flagga, eller älg där. :)

Ja, den möjligheten finns också och tanken har slagit mig. Men har inte riktigt hittat någon som skulle passa bilen/mig bra :P
Svensk flagga skulle jag aldrig sätta på bilen, jag hatar sverige trots att jag är 100% svensk :lol:
Älg är för vanligt.

Det bästa skulle ju vara denna meme med texten "Y U SO CLOSE!?", för kan man läsa den lilla texten som blir på ett skattemärke, då ligger man allt lite väl nära :wink:
Bild
av Mwi
Fy f.. Vad tråkigt att dra upp politiskafrågor på ett bilforum. Varför inte ta det på Flashback istället, finns mer acceptans för hat där.
nackdelar med Running Boards

Tycker inte bilen är tillräckligt hö[…]

installera dragkrok

Du får fråga din lokala Volvohandlare.[…]

Bensinpump till B27A 1978?

Just 1978 kom väl den nya tanken som krä[…]

Olika typer av växellådor

Nämen tack för hjälpen :) Då […]