Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Dicer
Vad tror ni om den här för 80.000kr ??

99:a V70 2.5 SE, Sv-såld, ECC, 15600 mil, Färddator, Farthållare, Antispinn. Radio med CD, ABS, Eldynor i fram- baksäte, Halvskinn, Fjärrlås med larm, El inställning och uppvärmning av bakspeglar, Elmotorvärmare, Yttertemperturmätare, Drag. Full servicebok hos märkesverktad.

Stämmer det att länkarmar är nåt man ofta får byta i den milklassen?
Finns det nån speciell anledning att ägaren inte har dragit in uttag för kupéfläkt när motorvärmare finns, är det krångligt/dyrt att dra in det?
Dicer skrev:Vad tror ni om den här för 80.000kr ??

99:a V70 2.5 SE, Sv-såld, ECC, 15600 mil, Färddator, Farthållare, Antispinn. Radio med CD, ABS, Eldynor i fram- baksäte, Halvskinn, Fjärrlås med larm, El inställning och uppvärmning av bakspeglar, Elmotorvärmare, Yttertemperturmätare, Drag. Full servicebok hos märkesverktad.

Stämmer det att länkarmar är nåt man ofta får byta i den milklassen?
Finns det nån speciell anledning att ägaren inte har dragit in uttag för kupéfläkt när motorvärmare finns, är det krångligt/dyrt att dra in det?
Länkarmar är ju en slitvara om amn säger så! Ja själv åker på att byta dom snart inför bes.

Priset tycker ja lät väldigt bra! Gav 85000 kr för min 855 AWD för två år sen. 22300 mil hade den rullat då..
Kanske han har haft garage och inte behövt kupèvärmare utan bara för att värma motorn!
av bytoken
en kusin sålde en liknande bil nyligen för ca 95000:-
Jag skulle hellre ha letat fram en med turbo, men det är jag.
Du kan själv dra in ett eluttag för kupevärmaren.
Kamremsbyte V70N

Jag är ingen expert, så ta inte detta f[…]

Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Ja där har de sockersugna norrm&[…]

Inga problem att blanda om man nu är lagd &ar[…]

Tack så mycket för kritiken, förl&[…]