Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Feboz
Hej
Jag fick min V60 häromveckan och funderar på vilka fälgar man ska ha till våren. Jag har kollat runt en del men inte hittat något riktigt intressant än, det finns inte så många alternativ än tycker jag. Det ska vara 19 eller 20 tum och jag misstänker att jag även måste ha tag på sänkningsfjädrar för att det ska se vettigt ut. Heico har snygga grejer med tar rejält betalt så jag kollar efter alternativ. Några förslag?
av Petzzon
Feboz skrev:Hej
Jag fick min V60 häromveckan och funderar på vilka fälgar man ska ha till våren. Jag har kollat runt en del men inte hittat något riktigt intressant än, det finns inte så många alternativ än tycker jag. Det ska vara 19 eller 20 tum och jag misstänker att jag även måste ha tag på sänkningsfjädrar för att det ska se vettigt ut. Heico har snygga grejer med tar rejält betalt så jag kollar efter alternativ. Några förslag?
Denna tror jag skulle bli grym.

Bild
av Feboz
Hej,
Den såg riktigt trevlig ut, kan nog bli riktigt snyggt. Jag ska kolla upp vart den finns att få tag på.

Hej! Hur får man varvräknaren att funk[…]

Intressant berätta mer... kunde du smö[…]

Det går, men det ända "rätta&[…]

https://aeromotors.se/kataloog/article/7163682/p-8[…]