- fre 29 okt 2010, 23:46
Jag blir så trött varje gång som jag är inne på någon webaffär och försöker skriva in vad jag söker i deras sökruta och att det inte finns en produkt som stämmer enligt deras sökmotor fast jag VET att det finns i deras sortiment. Ska det vara så svårt att göra en webbsida för ett katalogföretag som vanliga människor ska kunna hitta vad dom söker utan att behöva testa typ tio olika sökord och ändå inte få någon träff fast man vet att varan finns i deras sortiment. Testa ATT TYP SÖK PÅ "OSRAM NIGTH BREAKER på Clas i sjöns sida och du kammar noll men dom finns där och det vet jag och jag har lyckats att hitta dom efter MÅNGA svordomar och då på andra sökningar. Varför kan dom inte se till att den söker på det jag är ute efter och låta bli att säga att den produkten inte finns att hitta. Hur faen ska en vanlig människa kunna räkna ut vad dom tycker att jag ska söka på och Clas i sjön var bara ett exempel, ni kan kolla in dom flesta tillbehörssidor och det är högst 5% som funkar rakt av.
SKITDÅLIGT :-O)
Idag kan vi faktiskt KRÄVA fungerande hemsidor eftersom vi inte lever på 1990-talet utan typ på 2010-talet, tio år senare än dom flesta webbsidor tydligen fortfarande lever i.
SKITDÅLIGT :-O)
Idag kan vi faktiskt KRÄVA fungerande hemsidor eftersom vi inte lever på 1990-talet utan typ på 2010-talet, tio år senare än dom flesta webbsidor tydligen fortfarande lever i.
HaDe
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"