- sön 22 aug 2010, 19:46
#439285
Tja.
Har en -244 DL -82 som går finfint förutom att den dricker som en tvättsvamp (1,5/2 L/Mil).
+Att den eftertänder när man stänger av motorn. kan dessa symtom vara sammanlänkade?
Ska jag bara testa att byta olja/filter, Luftfilter m.m.? Eller är det till att riva förgasarhelvetet också?
Sedan undrar jag om det går att trycka i en m47 låda i bilen rakt av (och kardan såklart).
4 växlade varvar lite väl högt.
Har en -244 DL -82 som går finfint förutom att den dricker som en tvättsvamp (1,5/2 L/Mil).
+Att den eftertänder när man stänger av motorn. kan dessa symtom vara sammanlänkade?
Ska jag bara testa att byta olja/filter, Luftfilter m.m.? Eller är det till att riva förgasarhelvetet också?
Sedan undrar jag om det går att trycka i en m47 låda i bilen rakt av (och kardan såklart).
4 växlade varvar lite väl högt.
Raka rör och öppna spjäll!