- sön 10 jan 2010, 20:54
Nu har jag nästan blivit prejad, påkörd och överkörd flera ggr av förare som har 4 lager flis + dunstoppade Canadagoosejackor och ryska björnskinnmössor på sig inne i bilen. De är så påbyltade att de varken ser eller hör, men värst av allt verkar de inte kunna manövrera pedaler, spakar eller ratt!!!
Senast i går blev jag prejad av en påbyltad tant som hade så tjocka kläder att hon inte fixade vrida på ratten när hon skulle ut från en utfart utan istället hamnade i mötade körfält (där jag var), nu löste det sig för det var inga fotgängare ute så jag kunde köra upp på trottoaren med XCn då det inte fanns någon plats kvar på vägen.
I alla bilar finns det något som heter värme/klimatanläggning, prova att använda denna.
Senast i går blev jag prejad av en påbyltad tant som hade så tjocka kläder att hon inte fixade vrida på ratten när hon skulle ut från en utfart utan istället hamnade i mötade körfält (där jag var), nu löste det sig för det var inga fotgängare ute så jag kunde köra upp på trottoaren med XCn då det inte fanns någon plats kvar på vägen.
I alla bilar finns det något som heter värme/klimatanläggning, prova att använda denna.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.