Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av D-Berggren
Jag har problem med min fläck för den blåser inte alls inte i något läge. Men lite luft kommer det in när man kör. Jag har en 745gl -90 med acc eller ecc inte säker. Någon som vet var jag hittar motståndet? Har haft ner hanskfacket men hittar det inte direkt. Det kanske är hela fläckten som är kass, den lät inte så bra i vintras den kanske har gett upp helt... jag vill börja med att se om motståndet är helt. Så får jag testa fläckten. Men jag hittar det inte inte motståndet, någon som vet?
Jag får se om det går ström fram till fläckten, ut och mäta lite. Finns det inget fläcktmotstånd? Det kanske bara är på dom som inte har acc/ecc? om det går ström fram till fläckten borde det vara fläkten som är kass.
Min fläkt är kass. Hur vet jag vilken fläkt som passar? Jag vill ju att det ska fungera som tidigare. Är det något nummer på fläkten man ska gå efter? Jag har hitta en på blocket som kommer från en bil med ac. Kommer min acc fungera som tidigare? Någon som som är kunnig på detta? Skulle vara till stor hjälp en ny är ju bra mycket dyrare!

Att ersätta bensinen som säljs i Sverig[…]

emblemwraps -crome delete

Ja, dubbeltejp. Köpte nog från annat st[…]

Fönsterhiss ur funktion

Kolla kablarna först mellan dörren och k[…]

Elbilsförsäljningen i USA 2026 kollapsar[…]