Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av kurdsson
Hej.Jag är sugen på köpa en ipod adapter till min v70 02 a.Det sitter en 603 i nu och jag har hittat denna http://shop.ces.nu/product_info.php?cPa ... cts_id=270

Under tips o tricks så finns det hur man ska koppla in en ipod adapter men grejen är att det är inte samma adapter.Finns det nån skilnad mellan de eller?Tacksam för svar.

MVH/ali
av Fred
Jag vet inget om den adapter som du länkar till men jag har svårt att tro att själva inkopplingen skulle skilja ifrån andra 3:e-partsadaptrar. Jag har haft både en USA-Spec-adapter och en iMIV (denna använder jag fortfarande) i min bil och de kopplades in på exakt samma sätt.

Varför skaffar du inte en iMIV i stället? Priset skiljer inte mycket mot den du länkar till och med iMIV:n kan du få upp låttitlarna i radions display utöver att den gör allt som den andra klarar. Dessutom är det en väl beprövad produkt som används av många!

Mvh
/Fred
av kurdsson
Fred skrev:Jag vet inget om den adapter som du länkar till men jag har svårt att tro att själva inkopplingen skulle skilja ifrån andra 3:e-partsadaptrar. Jag har haft både en USA-Spec-adapter och en iMIV (denna använder jag fortfarande) i min bil och de kopplades in på exakt samma sätt.

Varför skaffar du inte en iMIV i stället? Priset skiljer inte mycket mot den du länkar till och med iMIV:n kan du få upp låttitlarna i radions display utöver att den gör allt som den andra klarar. Dessutom är det en väl beprövad produkt som används av många!

Mvh
/Fred
Jag har hört talas om den med det finns flera olika sorter.Kan du skicka en länk till mig så jag vet vilken jag behöver.så kan jag bestella.

MVH/ali
av Fred
Självklart! Kolla här: iMIV Smart shop. Eftersom det skiljer sig lite beroende på vad man har för utrustning i bilen så är det enklast om du fyller i allt själv. Då kommer du få fram exakt den modell som passar dig och din bil.

Jag minns att det var några grejer som var lite oklara, dock minns jag inte vilka så fråga om du undrar något!

Mvh
/Fred

IMG_1765.jpeg IMG_1779.jpeg IMG_1766.jpeg I[…]

Har du bytt givare eller kalibrera gamla?

Powershiften är felkonstruerad på alla […]

V60 - funktionsfel: strålkastare

Kan svara mej själv nu.. Jag var på Vol[…]