Moderator: Moderatorer
Buick40 skrev:Hej mycket fel på den nya v70 11 ,,vänster backspegel glas vibrerar, , innebackspegel lös, detta är nu lagar ,ska in med bilen den 14- 11-08, då ska det laga tancklocket som ramlar av när man uppnar det, svårt att få in 2-växel när det är kalt , att den slår i bakvagnen när man kör i gupp, men annars en toppen bil , 2.5t summum 300 milÄr du säker på att det är bakvagnen som det slår i. Hade också ett ljud som jag trodde kom från bakvagnen som visade sig vara från bakluckan. Försvann helt när Volvo bytte lås. Tydligen vanligt. ;-//
Gelejocke skrev:Blev du av med knorrandet oxå, när de byte lås menar jag?!Buick40 skrev:Hej mycket fel på den nya v70 11 ,,vänster backspegel glas vibrerar, , innebackspegel lös, detta är nu lagar ,ska in med bilen den 14- 11-08, då ska det laga tancklocket som ramlar av när man uppnar det, svårt att få in 2-växel när det är kalt , att den slår i bakvagnen när man kör i gupp, men annars en toppen bil , 2.5t summum 300 milÄr du säker på att det är bakvagnen som det slår i. Hade också ett ljud som jag trodde kom från bakvagnen som visade sig vara från bakluckan. Försvann helt när Volvo bytte lås. Tydligen vanligt. ;-//
Bowsnow skrev:Jag tyckte först att det var fjädern i fjäderskålen eller något liknande som knaka och knorra. Alltihop försvann helt när Volvo bytte lås.Gelejocke skrev:Blev du av med knorrandet oxå, när de byte lås menar jag?!Buick40 skrev:Hej mycket fel på den nya v70 11 ,,vänster backspegel glas vibrerar, , innebackspegel lös, detta är nu lagar ,ska in med bilen den 14- 11-08, då ska det laga tancklocket som ramlar av när man uppnar det, svårt att få in 2-växel när det är kalt , att den slår i bakvagnen när man kör i gupp, men annars en toppen bil , 2.5t summum 300 milÄr du säker på att det är bakvagnen som det slår i. Hade också ett ljud som jag trodde kom från bakvagnen som visade sig vara från bakluckan. Försvann helt när Volvo bytte lås. Tydligen vanligt. ;-//
Ja har man rätt medel eller metod så bl[…]