Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tonlu
Hej,

Min fru och hennes kompis var ute och åkte våran 855'a. Hennes kompis satt och sminkade sig och kollade i spegeln i handskfacket och när hon var klar så stängde hon luckan. Efter detta (3 veckor sedan) har vi inte fått upp handskfacket. Kan det gå i baklås? Tydligen...

Jag har testat att föra in ett kreditkort, för att försöka komma åt den ev spärr som håller luckan. Har även testat att bända lite lättare med en mindre kofot men jag kommer inte in. Vet någon om man kan komma in på annat sätt utan att pajja hela luckan? Kan man komma in bakifrån/underifrån/uppifrån?

??:-/ ??:-/ ??:-/
Kontakta din lokala volvohandlare har du tur så finns det någon som vet hur du skall göra för att öppna den vad du än gör dra inte up den då sabbar du bygeln och måste byta denna oxo

Jag vet att det finns folk som kan öppna luckan och reparera den så att du ej behöver byta luckan
Det gäller bara att få tag i någon som kan detta trix för en ny lucka kostar ca 1500:- Och för dom pengarna kan någon jobba rätt länge med att få upp den

Lycka till

>//Goose

Är ju en hel del extra jobb att ta loss hela […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Tändspolen ger gnista med utplockade tän[…]

Glömde uppdatera med vilket verktyg torkskruv[…]

startsperre

Fant ut Disse Paramette.