Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av livdragon127
Då har jag tagit tag i saker och kommit iväg till farsans verkstad. Blev bytt olja, monterat luftfilter från K&N och lite rekonditionering av bilens utsida!

Sommarhjulen (beståendes i original XC-fälgar) har kommit så pass långt att de ska skos med nytt gummi på måndag och det innebär att jag blir av med de (enligt mig) fula fälgarna som sitter på nu. Hundbur kommer på måndag det med... Sedan var det nog klart! :-)-)

Bifogar lite bilder! Hoppas det är till glädje!

Före tvätt var det ingen vacker uppenbarelse...
Bild

Efter tvätt blev det bättre!
Bild

Lite nya lungor och mysigt pys på köpet!
Bild
av Red Dragon
Om det fattas, så så mkt som det ser ut att göra, så kan det vara ide' att kolla oljestickan. (ingen grå bubbelsörja)
av livdragon127
Nja... får en känsla av att det är bilden som skämtar Aprilo IGEN! OLjan var OK, inga problem med kylning och när jag kollade med ficklampa precis såg det OK ut!
Användarvisningsbild
av Claes74
om den rekonden va gjord innan köpet så hade den säkert kostat 10000 till, gör fruktansvärt mycket med lite vax och puts/färgning av plastdetaljerna.
Kanonfin :-)-)
av livdragon127
Då har min bur och mina fälgar kommit med... Sommardäck på och hundarna åker kungligt!

En bild på interiören med! Nu med lysande stereoknappar! (syns inte på bilden dock)

Bild
Trevlig förarmiljö...

Bild
Här sitter hundarna i sin fina bur... sorry att bilen är skitig, skulle precis tvätta!

Bild
Schäfern (till vänster om det är tvivel) är min och greyhounden sambons!

Bild
Nödbild tagen med mobilkameran. Men jag gillar original XC-fälgarna!
startsperre

Fant ut Disse Paramette.

Men läsaren visar ju massa felkoder,vilka &au[…]

Visa din semesterbil(d)

Fin dag på sjön idag. Nästan tre v[…]

Hej Jag har en vän som har köpt en xc9[…]