- tor 23 aug 2007, 06:51
Vill bara berätta att idag eftermiddag hämta jag min Classic. Bara så ni vet.
Moderator: Moderatorer
Anders Classic skrev:Vill bara berätta att idag eftermiddag hämta jag min Classic. Bara så ni vet.Congrats !
Anders Classic skrev:Något speciellt man skall titta på innan man godkänner bilen. Hur tuff kan man vara?En ny bil ska vara en ny bil. Kolla efter skador på lackering eller inredning, tyvärr inte helt ovanligt att en bil skadas under hanteringen.
Djinn skrev:Får inte min bil förrän tidigast v.37Har också preliminär leveransdatum v.37-38......
Vill också ha min nya bil nu ju.
Grattis Anders, vi förväntar oss en fullständig rapport av alla intryck och annat ikväll.
Och som jag sagt tidigare, kolla över bilen ordentligt innan du accepterar den.
Anders Classic skrev:Något speciellt man skall titta på innan man godkänner bilen. Hur tuff kan man vara?Du kan väl egentligien vara hur petig som helst, så länge det är relevanta saker du påpekar. Det är ju som sagt en ny bil du köper och det är dessutom en stor investering, för dom flesta i alla fall, så du ska gå igenom bilen nog. Sedan har du ju garanti på bilen så det går ju att komma tillbaka senare också. Alla typer av eventuella fel går ju inte att hitta på en stillastående bil.....