Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej tänkte kolla om ni vet nåt sätt att tömma tanken på utan att borra hål i den? Hade inbrott i min s80 å dom verka ha slangar bensinen men vad ja vet så ska de inte gå så dom ha väl gjort nåt annat för hon verka läcka men ser inget så alla förslag om hur ja kollar de skulle uppskattas och sen undrar ja om 2,4 på 140 HK verkligen e pigg av sej för min går som fan men är ej chipad enligt förra ägaren
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: tänk på att skriva en beskrivande rubrik
Okej ja jag vet inte vilket år dom började göra dom slanfägsäkra men de lilla ja kommer ihåg från utbildningen innan ja blev utkickad så ska de sitta spärrar i halsen som gör att man inte ska kunna de men vilket år dom började med de vet i fan men hon e en 98 så de e möjligt men hon verka läcka så tror dom punkterade tanken. Hört dom ha typ som en marinad nål dom kör in å sen suger ut bensinen men vet inte om de stämmer för då borde man väl se nåt fuktigt på en annars torr tank, eller ?

Hej, Det har börjat 'surra' från omr&[…]

Carplay Trådlös adapter

Top 5 bästa trådlösa adaptrar 2026[…]

XC60 MY27

T6 hade tidigare 253 hk bensinmotor + 153 hk e[…]

Hej, Jag har problem med PowerPulse-systemet och […]